הנדסאי רכב- מערכות מתקדמות

ראש המגמה להנדסת רכב: גיא קאלו

 

תחום הרכב נמצא בשנים האחרונות בהתפתחות מתמדת תוך כדי שהוא מאמץ אליו שימוש בטכנולוגיות חדישות ומערכות חכמות. עד לפני שנים לא רבות שימוש בחדשנות שכזו נראה היה כאילו לקוח מסרטי מדע בדיוני.

 

תפעול של המערכות והטכנולוגיות הללו דורש אנשי מקצוע שיש ברשותם את הידע הרחב בתחום הרכב המתחדש, ובעזרתו הם מסוגלים להתמודד עם החידושים וההתפתחויות הטכנולוגיות המתעדכנות בקצב מהיר.

 

במסגרת הלימודים במגמה עומדת לרשותכם מעבדת רכב ובה סימולטורים ומגוון רחב של מכלולי רכב לפירוק והרכבה, שמאפשרים לכם לערוך ניסיונות, לחקור וללמוד את הכלים השונים באופן מעשי.

 

כהנדסאי רכב תלמדו מגוון רחב של נושאים מדעיים והנדסיים ותוכשרו לעסוק בתפקידים הנוגעים לטיפול ובקרה של  מערכות הרכב השונות.

 

 

לאור ההתפתחות המואצת בתחום הרכב בוגרי המגמה שלנו מבוקשים כיום יותר מתמיד לתפקידים רבים.

 

כבוגרי המגמה תוכלו להשתלב בתפקידים בכירים במוסך המודרני, בדיאגנוסטיקה, במכונאות, כיועצי שירות, כיועצים לרוכשי רכבים, כמנהלים טכניים, כבוחנים, ובתפקידים הנוגעים להוראות טכניות של יצרני הרכב בעבודה עם מוסכי היבואן.

 

במסגרת הלימודים במגמה תוכלו לשלב גם מספר השתלמויות נוספות, ולשמש כקציני בטיחות תעבורה או כשמאי רכב. בנוסף תוכלו להיבחן במסלול מקוצר ובסופו לקבל תעודה מסמיכה לניהול מוסך.

מסלול בוקר- חמישה ימים מלאים, במשך ארבעה סמסטרים.

מקצועות יסוד

מתמטיקה שימושית

יישומי מחשב

אנגלית טכנית

מכניקה טכנית

תורת החומרים

חוזק חומרים

 

 

מקצועות כלליים

תרמודינמיקה

תורת החומרים

חלקי מכונות

מערכות הידראוליות ופנאומטיות

 

 

מקצועות תכנון

מכטרוניקה

תורת המנוע

תורת הרכב

חשמל ואלקטרוניקה ברכב

אבחון ואיתור תקלות

מערכות ממוחשבות

פרויקט גמר

השאירו פרטים, וצאו לדרך!

אנא מלאו את טופס - השאירו פרטים, וצאו לדרך!