לימודי חוץ

ניהול והפקת אירועים

לימודי חוץ

ניהול, הפקה ועיצוב אירועים  

רקע: הקורס מיועד למנהלי אירועים בארגונים, מפעלים ועמותות, לעובדים בחברות הפקה ויחסי ציבור, או למעוניינים להעשיר את ידיעתם בתחום ניהול והפקת אירועים. כמו כן מקובל שמוסדות מסוגים שונים נוהגים לשלוח אנשים מטעמם להשתלמות על מנת שהמוסד יוכל להשתמש בידע שלהם ויוכל לחסוך בהוצאות בעת הפקת אירועים מסוגים שונים שעלותם אצל קבלן חיצוני גבוהה יותר. נושאי הלימוד העיקריים:  

מבוא להפקת אירועים – סוגי אירועים, מרכיבי האירוע, צרכי הלקוח ותיאום הציפיות, תפקיד המפיק  והכישורים הנדרשים לו. תכנון הפקת האירוע – הגדרת מטרות ויעדים, קהל היעד והכרת השוק. הכנת תיק אירוע ובניית תקצוב לאירוע.  תמחור אירועים – שיטות לתמחור אירועים, כנסים, אפקטים ומולטימדיה. תדמית וטיפוח – לבוש, הופעה והתנהגות העובדים והדיילות. עיצוב אירועים – יצירת אווירה, תפאורות ועיצוב השטח והאירוע, עריכת שולחנות, שזירת פרחים. הגברה ותיאורה – מוסיקה ותקליטנות, מולטימדיה ואור קולי, תאורת אווירה, פירוטכניקה וזיקוקים. מזון ומשקאות – הניהול הקולינארי, בניית תפריטים, סוגי הסעדה, ההתארגנות והטיפול במזון ובמשקאות. לוגיסטיקה ותפעול – שיטות ומודלים לריכוז מידע. התכנון בשטח, גיוס, הדרכה ותפעול עובדים. ריכוז מידע  הפקתי בשטח, דגלול, שילוט ומיתוג. בטיחות ואבטחת אירוע – תקנות ונוהלי עבודה. ניהול אירוע – מודלים להפקה, הכנת תיק הפקה מפורט, ניהול לוחות הזמנים, הניהול הפיננסי, נוהלי   עבודה מול ספקים ונותני השירותים והפקה בפועל. משפט וחוק – ההתקשרות החוזית עם הלקוחות ועם הספקים, דיני עבודה והעסקת עובדים. ביטוח אירועים – התאמת ביטוחים לסוגי האירועים השונים. עבודה מול הרשויות – (משטרה, מד"א, כיבוי אש, רשות מקומית, רישיונות ואישורים). ייזום והפקה - זיהוי הזדמנויות עסקיות, יזמות עסקית הפקתית, ניהול תערוכות, ירידים, פסטיבלים,  כנסים וימי-עיון.  

שיווק ומכירה של אירועים – מתחרים בשוק, פילוח שוק, המחרת אירוע, גיוס חסויות. הגשת הצעות מחיר – הצעות מחיר ללקוחות פרטיים, השתתפות במכרזים, מכרזים פנימיים. ניהול מו"מ ותורת השכנוע – מו"מ עם מוסדות, גופים וספקים. פרסום ויחסי ציבור – בניית קונספט, קריאטיב, מדיה (עיתונות, רדיו), דפוס ודיוור ישיר. שוק העבודה והענף. סדנאות וסיורי שטח מקצועיים.  

פרויקט גמר – פרויקט מעשי בהפקת אירוע פרטי או מרכזי והצגתו בפני המשתתפים, הפרויקט משמש ככרטיס ביקור ללומד על מנת להשתלב בתעשייה. המרצים: הקורס מועבר ע"י מרצים בכירים, מומחים מובילים בתחומם, בעלי ידע תיאורטי וניסיון מעשי עשיר.               

  משך הלימודים: 200 שעות לימוד אקדמיות, הכוללים פרויקט גמר מונחה בהיקף של 40 שעות. הלימודים יתקיימו פעם או פעמיים בשבוע, בין השעות 17:30 ל- 20:30 .

תעודה: דיפלומת הסמכה מהודרת של "הפקה, ניהול ועיצוב אירועים" מטעם מכללת תל חי,  תוענק  לבוגרי הקורס שיעמדו בכל דרישות הקורס ובכלל זה עבודת גמר.

 

 

 *פתיחת הקורס מותנית במספר הנרשמים.     

למידע נוסף : • מוטי חכמון -   | 04-8181312054-4368827 motih@adm.telhai.ac.il